OP ENHEIM
OP ENHEIM to dom dla kultury zlokalizowany w zabytkowej kamienicy Oppenheimów, w samym sercu Wrocławia, na placu Solnym.
Zadbaliśmy o otwarcie programowe, budując przy tym rozpoznawalność miejsca i realizując cele wizerunkowe. Potencjał tkwił w nowości i zaplanowanej wystawie. Wyzwaniem była frekwencja, jak i sama promocja, która objęła szerokie spektrum działań.
Strategia zakładała m.in. różnorodność kanałów dotarcia oraz kumulację działań w przyjętym przedziale czasowym. Do promocji i komunikacji wykorzystaliśmy wszystkie dostępne wówczas narzędzia: kanały własne (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter) i branding, media relations o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim z fokusem na media branżowe i lokalne (komunikaty prasowe, patronaty medialne, reklama płatna, press tour, konferencja prasowa), outdoor (główne szlaki komunikacyjne w centrum miasta), szeroką dystrybucję drukowanych materiałów promocyjnych i obecność w kinach studyjnych we Wrocławiu.
Efekty
- 180 publikacji prasowych i internetowych
(m.in. Vogue, Newsweek, Zwierciadło, GW, Onet, TVP Kultura) - 20 wywiadów RTV
- 30 dziennikarzy na konferencji prasowej
- 200% przyrost liczby fanów na Instagramie i Facebooku
- 70 przeciętna liczba polubień postów na Instagramie
- 900 odwiedzających w weekend otwarcia