o nas oferta realizacje case studies kontakt

FEST PROMO współtworzy nowe projekty kulturalne i prowadzi dojrzałe marki. Pomaga budować tożsamość i wizerunek, zdobywa publiczność i uwagę mediów. Dba o spójność działań komunikacyjnych. Doradza. I robi to FEST.

Działania FEST PROMO bazują na najcenniejszych wartościach public relations. Są połączeniem wieloletniej praktyki, uważności, intuicji i etyki.

Portret
fot. Małgorzata Kujda

FEST PROMO prowadzi Magda Kotowska.

Od 2010 roku realizuje skuteczną komunikację projektów kulturalnych i społecznych – od festiwali i superprodukcji, przez wystawy sztuki współczesnej, po projekty NGO.

Biogram

„Planuję strategicznie, uwzględniając potrzeby, dostępne narzędzia, możliwości i okoliczności. Jeśli trzeba, usprawniam i porządkuję procesy.”

Portret
fot. Jerzy Wypych

oferta

PR & promocja
media relations
social media
konsulting

realizacje

fot. Małgorzata Kujda, materiały prasowe 66P

projekt

66P Subiektywna Instytucja Kultury

zakres obsługi

promocja wystaw, konsulting

klient

66Piekarnia
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe Op enheim

projekt

otwarcie programowe: wystawa Mirosława Bałki kuratorowana przez Andę Rottenberg

zakres obsługi

kompleksowa promocja

klient

OP ENHEIM
case study
fot. Sebastian Górecki, materiały prasowe Festiwalu Korelacje

projekt

Festiwal Korelacje

zakres obsługi

komunikacja, promocja

klient

Fundacja Kineskop
case study
Fot. Krzysztof Wilma

projekt

Amadeus Live w ramach 24. MFF mBank Nowe Horyzonty

zakres obsługi

koordynacja promocji, komunikacja

klient

Fundacja American Dream (obecnie Timeless Film Foundation)
case study
fot. materiały prasowe FŁH

projekt

Łączą nas góry, Plac Grunwaldzki OD NOWA, Wrocławskie Dni Promocji Zdrowia

zakres obsługi

media relations

klient

Fundacja Ładne Historie
fot. Edyta Dufaj, materiały prasowe FOT

projekt

inauguracja działalności programowej fundacji

zakres obsługi

strategia & PR, media relations, materiały brandingowe, graficzne, foto, wideo

klient

Fundacja Olgi Tokarczuk
fot. Grzegorz Rajter, materiały prasowe organizatora

projekt

Gitarowy Rekord Świata

zakres obsługi

media relations

klient

Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Kulturalnych Nasze Miasto Wrocław
fot. Wojtek Chrubasik, materiały prasowe organizatora

projekt

Biennale Sztuki Mediów WRO

zakres obsługi

media relations

klient

Fundacja WRO Centrum Sztuki Mediów
fot. Jerzy Wypych

projekt

Kinomural

zakres obsługi

komunikacja, promocja

klient

Fundacja Kinomural
case study
fot. Małgorzata Kujda, materiały prasowe AT

projekt

Przegląd Sztuki SURVIVAL

zakres obsługi

kompleksowa promocja

klient

Art Transparent
case study

case studies

fot. Sebastian Górecki, materiały prasowe festiwalu
Festiwal Korelacje
więcej
fot. Krzysztof Wilma, materiały prasowe organizatora
Amadeus Live
więcej
fot. Tomasz Pietrzyk
Przegląd Sztuki SURVIVAL
więcej
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe festiwalu
Kinomural
więcej
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe Op enheim
OP ENHEIM
więcej

kontakt

Magda Kotowska
magda.kotowska@festpromo.pl
+48 785 44 10 44

zamknij

Kinomural

Kinomural to unikatowe wydarzenie łączące sztukę nowych mediów z tkanką miejską. Raz w roku, tuż po zmierzchu, historyczne Przedmieście Odrzańskie zamienia się w galerię pod gołym niebem – na ścianach wrocławskich kamienic oglądać można ruchome murale artystów i artystek z całego świata.

Kinomural współorganizowaliśmy przez 3 lata. Zrealizowaliśmy promocyjnie 4 pierwsze edycje, bazując przede wszystkim na działaniach organicznych i PR-owych.

  • Stworzyliśmy narrację.
  • Doradzaliśmy strategicznie.
  • Zbudowaliśmy ogromną społeczność, renomę i rozpoznawalność.

W 2022 r. frekwencja (dla trwającego 2,5 godziny wydarzenia) wynosiła 20 tysięcy, event na FB zgromadził prawie 12 tysięcy zdeklarowanych, społeczność na FB urosła do ponad 6 tys.

Kinomural stał się kulturalną wizytówką miejską, a Wrocław miastem ruchomych murali.

Jak to zrobiliśmy?

Przede wszystkim wykorzystaliśmy maksymalnie potencjał promocyjny premierowej edycji, która może stanowić osobne case study. W 1,5 miesiąca zrealizowaliśmy działania, dzięki którym ściągnęliśmy na nowe wydarzenie prawie 15 tys. osób (dwa wieczory). Zrobiliśmy to poprzez skuteczną narrację, która wywołała efekt wow. Zarówno w mediach , w mediach społecznościowych, jak i u widzów.

Pierwsza edycja to: 100 wycinków medialnych (m.in. Onet, TVN24, Noizz, K MAG, Polskie Radio, TOK FM i wszystkie lokalne media), 3,8 tys. uczestników organicznych eventu FB, posty z zasięgiem organicznym w liczbie 69 tys. , 1,5 tys. liczba fanów na FB.

Z tak solidnym gruntem promocyjnym weszliśmy w kolejne lata komunikacji. Co roku opracowywaliśmy narrację na potrzeby poszczególnych edycji, stworzyliśmy m.in. komunikację wokół sloganu „Wrocław – miasto ruchomych murali”, opowieść wokół historycznego Przedmieścia Odrzańskiego, której elementem był spacer z historyczką sztuki, doradzaliśmy (open call, tematyczne ściany), a przede wszystkim podejmowaliśmy działania i wybory promocyjne wykorzystując to, co w danym momencie tworzyło zasięgi i skupiało uwagę. Skutecznie.

Efekty organiczne

Pierwsza edycja:

  • 3,8 tys. uczestników organicznych eventu FB
  • 1,5 tys. liczba fanów na FB
  • 15 tys. odwiedzających (2 wieczory)

Czwarta edycja:

  • 12 tys. uczestników eventu na FB
  • społeczność na FB urosła do ponad 6 tys.
  • 20 tysięcy odwiedzających (1 wieczór)
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe festiwalu
Kinomural — FEST Promo Magda Kotowska