o nas oferta realizacje case studies kontakt

FEST PROMO współtworzy nowe projekty kulturalne i prowadzi dojrzałe marki. Pomaga budować tożsamość i wizerunek, zdobywa publiczność i uwagę mediów. Dba o spójność działań komunikacyjnych. Doradza. I robi to FEST.

Działania FEST PROMO bazują na najcenniejszych wartościach public relations. Są połączeniem wieloletniej praktyki, uważności, intuicji i etyki.

Portret
fot. Małgorzata Kujda

FEST PROMO prowadzi Magda Kotowska.

Od 2010 roku realizuje skuteczną komunikację projektów kulturalnych i społecznych – od festiwali i superprodukcji, przez wystawy sztuki współczesnej, po projekty NGO.

Biogram

„Planuję strategicznie, uwzględniając potrzeby, dostępne narzędzia, możliwości i okoliczności. Jeśli trzeba, usprawniam i porządkuję procesy.”

Portret
fot. Jerzy Wypych

oferta

PR & promocja
media relations
social media
konsulting

realizacje

fot. Małgorzata Kujda, materiały prasowe 66P

projekt

66P Subiektywna Instytucja Kultury

zakres obsługi

promocja wystaw, konsulting

klient

66Piekarnia
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe Op enheim

projekt

otwarcie programowe: wystawa Mirosława Bałki kuratorowana przez Andę Rottenberg

zakres obsługi

kompleksowa promocja

klient

OP ENHEIM
case study
fot. Sebastian Górecki, materiały prasowe Festiwalu Korelacje

projekt

Festiwal Korelacje

zakres obsługi

komunikacja, promocja

klient

Fundacja Kineskop
case study
Fot. Krzysztof Wilma

projekt

Amadeus Live w ramach 24. MFF mBank Nowe Horyzonty

zakres obsługi

koordynacja promocji, komunikacja

klient

Fundacja American Dream (obecnie Timeless Film Foundation)
case study
fot. materiały prasowe FŁH

projekt

Łączą nas góry, Plac Grunwaldzki OD NOWA, Wrocławskie Dni Promocji Zdrowia

zakres obsługi

media relations

klient

Fundacja Ładne Historie
fot. Edyta Dufaj, materiały prasowe FOT

projekt

inauguracja działalności programowej fundacji

zakres obsługi

strategia & PR, media relations, materiały brandingowe, graficzne, foto, wideo

klient

Fundacja Olgi Tokarczuk
fot. Grzegorz Rajter, materiały prasowe organizatora

projekt

Gitarowy Rekord Świata

zakres obsługi

media relations

klient

Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Kulturalnych Nasze Miasto Wrocław
fot. Wojtek Chrubasik, materiały prasowe organizatora

projekt

Biennale Sztuki Mediów WRO

zakres obsługi

media relations

klient

Fundacja WRO Centrum Sztuki Mediów
fot. Jerzy Wypych

projekt

Kinomural

zakres obsługi

komunikacja, promocja

klient

Fundacja Kinomural
case study
fot. Małgorzata Kujda, materiały prasowe AT

projekt

Przegląd Sztuki SURVIVAL

zakres obsługi

kompleksowa promocja

klient

Art Transparent
case study

case studies

fot. Sebastian Górecki, materiały prasowe festiwalu
Festiwal Korelacje
więcej
fot. Krzysztof Wilma, materiały prasowe organizatora
Amadeus Live
więcej
fot. Tomasz Pietrzyk
Przegląd Sztuki SURVIVAL
więcej
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe festiwalu
Kinomural
więcej
fot. Jerzy Wypych, materiały prasowe Op enheim
OP ENHEIM
więcej

kontakt

Magda Kotowska
magda.kotowska@festpromo.pl
+48 785 44 10 44

zamknij

Amadeus Live

Amadeus Live to superprodukcja zrealizowana premierowo w Polsce dzięki staraniom Romana Gutka – pokazy filmu Miloša Formana z muzyką symfoniczną i chórem na żywo odbyły się w Warszawie podczas 1. edycji Timeless Film Festival, a także we Wrocławiu – w ramach 24. edycji MFF mBank Nowe Horyzonty. Światowa premiera widowiska miała miejsce w 2016 roku w londyńskim Royal Albert Hall. Przez kolejne lata produkcja odwiedzała największe metropolie – Paryż, Tokio, Seul czy Toronto, by finalnie trafić również do Wrocławia, a tym samym w nasze promocyjne ręce.

Wyzwaniem była sprzedaż biletów przy założeniu, że strategia promocji bazowała przede wszystkim na współpracy z głównymi podmiotami zaangażowanymi w pokaz Amadeus Live – od instytucji finansujących, przez organizatorów i współorganizatorów, po partnerów promocyjnych. Należało więc skorzystać maksymalnie z ich potecjału promocyjnego (m.in. media, social media, nośniki własne instytucji, nośniki festiwalowe). Rozplanowaliśmy to i skoordynowaliśmy. Pozyskaliśmy też partnerstwa lokalne i regionalne, zrealizowaliśmy plenerowy bezpłatny cykl filmowy – rozgrzewkę przed głównym daniem, a przy okazji rozgrzaliśmy też lokalne media. Ale klucz do sukcesu był jeden: współpraca.

Efekty

  • sprzedanych prawie 4000 biletów. Pełna sala pod kopułą Hali Stulecia.
fot. Krzysztof Wilma, materiały prasowe organizatora
fot. Krzysztof Wilma, materiały prasowe organizatora
fot. Krzysztof Wilma, materiały prasowe organizatora
Amadeus Live — FEST Promo Magda Kotowska